Frustration

Frustration är nått jag lider av emellanåt, vill så mkt men hinner inte med. Egentligen har jag ett mycket bra liv och stormtrvis så jag får ta många långa lugnade andetag när frustrationen infinner sig så känns det bättre *ler*. Det gäller att kunna njuta av livet och inte alltid vara på väg i ett nytt steg men det är jag i ett nötskal *ler*

Julen närmare sig och de flesta julklappar är köpta och inslagna. Stefan och jag ska ta en tur på fredag för att köpa det sista åt Jennifer samt hälsa på en god vän till oss som har en guldaffär i stan, han är en riktigt hyvens kille. Julen kommer vi fira i 3 omgånger med släkten så Jennifer kommer vara väldigt nöjd. Däremot kan bara Gunde & Grimm vara med på julafton hemma hos oss men det fungerar bra ändå de övriga dagarna, de har inga problem att vara själva hemma en stund.

Hoppas att det kommer snö till jul dock inte för mkt så att jag kan spåra under jul- och nyårsledigheten *blink*

Nu ska jag göra som de 4 övriga i familjen och krypa till sängs, jag är nog den som är sist i säng flest gånger här hemma.

På återhörande och ta't lugnt i julstressen.

Ullis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0