Julfirande

Idag firande vi jul för 3:e dagen och gladast var nog Jennifer som fick massor med julklappar igen, vet inte hur allt ska få plats i hennes rum :-) Stefan köpte en elektrisk motorcykel som Jennifer gillar, hon är lite för liten för att få ihop gasandet och styrandet men tutan gillar hon skarpt, den låter som den Amerikanska polisens siren *ler*. Det roliga är att se hundarnas reaktioner på alla leksaker, Grimm sprang undan när Jennifer kom åkandes på motorcykeln medans Gunde ville bita i däcken *suck* Grimm däremot snöar helt in på den stora plast sköldpaddan och den elektriska gående pandan, hade typ bevakning i Jennifers rum och där inne har de inget att göra så då fick vi mota ut honom där ifrån!!

Jennifer sov oroligt i natt så  innan vi for iväg idag så sov hela familjen middag, himla skönt MEN hundarna fick inte mkt aktivitet. Då börjar planerandet........Stefan jobbar hela helgen fre-sön 06-18 och jag vill verkligen träna hund. Frågade mor min om hon ville vara barnvakt i helgen och det ville hon så gärna YES YES!! Ringde direkt till Ingela så nu är planeradet igång för fullt. Även min lilla syster sa att hon kunde komma över i helgen och passa Jennifer, då brukar vi tajma när Jennifer ska sova middag så kan Jessika titta på film och softa tills jag kommer hem igen eller om Jennifer vaknat innan så kan de leka en stund tillsammans. Genast känns det bättre och jag kommer få kraft att vara en trevlig stimulerad fru *asg* när Stefan kommer hem från jobbet efter ett 12 timmars pass. Brukar skämma bort honom lite med att ha en dagobert smörgås klar så han kan äta efter han nattat Jennifer och sen sätta sig & ta det lugnt i soffan tills John blund kommer inom kort *ler*

Imorgon torsdag ska v i byta lite julklappar och se vad mellandagsrean har att erbjuda, vet av erfarenhet att hela dagen kommer att gå åt fast vi är effektiva.

Nu ska jag sätta mig i soffan och ta det lugnt innan vi ska krypa till sängs, sömn är jätte viktigt så man orkar med sitt aktiva liv.

So long!!

Ullis
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0