Lugnet har lagt sig över huset

Jennifer mår bättre och kör nu nästan slut på oss med sitt testande istället *ler*, måste säga att jag är imponerad av både mitt & Stefan tålamod. Nu har hon lagt sig för kvällen och är nybadad och fin till den stora dagen imorgon. Granen klädde vi tillsammans tidigare idag.....ja jag klädde på den och hon klädde av den, tog lite tid men det är som det ska vara med små barn i huset. Alla glaskulor hänger HÖGT upp i granen och mjuka tomtar och små paket hänger inom räckhåll för älskade dottern *ler*. Konstigt nog har hon låtit bli paketen under granen men försäkerhetsskull ligger bara de hållbara sakerna där.

Huset doftar gott av skinkan som Stefan precis har griljerat klart MUMS!

Hundarna och jag har gått den efterlängtade långa skogspromenaden det var SÅ härligt. Tycker fortfarande att det är lika kul att gömma mig för hundarna när vi är på promenad, Gunde är nästan alltid den som hittar mig först, han är van att ha koll. Grimm har inte fått lära sig detta från början utan han kan gå & lukta i sin egna värld tills han upptäcker att jag inte syns till då blir det en himla fart.

Vinet är upphällt i glaset så jag ska tassa ner och sätta mig bredvid Stefan och mysa och passa på att njuta av stunden.

Var rädda om varann.

Tjingeling,

Ullis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0