Rapport från Åland

En liten kort rapport, Grimm fick en 2:a pris och Gunde kom på andra plats i Chkl med Ck & 4 Bhkl. Domaren gillade verkligen inte Grimm och inte mig heller verkade det som och Gunde åkte med i samma liga :-(.

När det gällde mig så visade det sig tydligt när jag ställde Vizca i bästa tik när domaren inte lät oss stå först trots vinsten som han gjort med alla andra klasser innan. Han bad om ursäkt till tiken som kom på andra plats att hon inte vann och sträckte ut handen nochalant bakåt åt mig för att tala om att vi vann. Jag vågade inte bli glad förräns jag hade Vizcas cert & cacib i handen i fall han skulle hålla dem.

Grattis önskar vi Malin & Treo till BIR och Ingela & Vizca till BIM även till Erika & Zeb som tog lika storlam för Hoffarna.

Vi tar nya tag och siktar på Åland nästa år igen så får vi se om vi har bättre tur då.

Tack Ingela, Marie & Erika för en trevlig resa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0