Planering & lite tankar

Med planering kommer man långt här i livet MEN det är väldigt frustrerande när det inte går som man hade tänkt pga yttrefaktorer som helt plötsligt dyker upp som käppar i hjulet *blä*. Då har jag svårt och får kämpa på att tänka positivt för jag kan ändå inte göra nått åt saken utan får ändra på planeringen och göra saker i en annan ordning eller en annan dag "foten i kläm, jajamen".

Ibland längtar jag till att ha lite och göra och ha tråkigt fast så som jag är så har jag många bollar i luften (öhh något känt uttryck *ler*) Kunna ligga på soffan avslappnat och kolla på film, det kommer att hända NÄR jag vinner på lotto *asg* vem har inte den drömmen TÄNK va mycke roligt man skulle kunna göra istället för att jobba. Jag skulle definitivt gå en till danskurs och inte bara en utan lära mig olika stilar.

Det jag realistiskt skulle vilja ha mer av är TID, har en underbar man & dotter, härliga hundar, trivs i vårt hus och på jobbet samt att vara egen företagare, många saker att uppskatta med livet men jag glömmer ibland att njuta utan bara rusar på fullt sysselsatt, behöver tänka mer på livskvalité och att det gör inte så mycket att mina fönster behöver putsas.....gardinerna är ivarje fall tvättade *big smile*

Skönt att skriva av sig.

Tjolahopp tjolahej!

Ullis


Kommentarer
Postat av: susanne m big.

Du är inte ensam om dina tankar! Vi ses i morgon bitti Kram Susanne!

2008-04-12 @ 00:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0