Riktigt trevlig & givande träning

I måndagskväll var vi ett glatt gäng som träffades på Värmdö Bk och tränade hund, skrattsalvorna avlöste varandra fast fräningen var seriös, går faktiskt att kombinera *blink*. Vi som träffades var jag & Gunde, Ingela & Vizca, Carina & Ace, Lotta & Hector, Susanne & Biggles och Lena & Zyrran.

Vi började med platsliggning och därefter sittande igrupp. Jag fick efter det perfekt träning av inkallande med ställande & läggande samt framåtsändande med en hel grupp som omväxling *ler*. Sen blev mitt engagemang i mina barnbarn, budföringsmottagare till Ace och behjäplig när Ingela tränade vittring med Vizca. Klockan hann bli sen innan jag begav mig hemåt,  som tur är har jag en underbar man som håller ställningarna hemma så jag kan slappna av och träna hund.

Tack till Er alla för hjälpen!

Nu ska här slippas inför kommande tävlingar.

Tjingeling,

Ullis

Kommentarer
Postat av: susanne m big.

Tack Ullis för ditt otroliga engagemang!!!! Så roligt, och trots att jag skulle ta det lungt med Big kunde jag inre motstå budföringen "tackolov"
Nu har vi konvalicent i 14 dagar pga giftorm men sen kör vi på! Kram Susanne och Bigge!

2008-04-25 @ 23:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0