Tiden rullar på :-)

Vi jobbar även nästa vecka sen är det semester gissa om jag LÄNGTAR. Eftersom dagis har helt stängt så har vi nu under 2 veckors tid och även under nästa vecka fått hjälp av Jennifers farmor och farfar annars hade det kört ihop sig rejält, tusen tack gulle Er för all hjälp! Som tur är har jag även föräldradagar att ta ut så jag har varit hemma med Jennifer torsdagar och fredagar. På semester kommer vi mest vara hemma och bygga på altanten och göra dagsutflykter. De dagar det är fint väder går vi till vår strand i området på förmiddagen och fixar på huset under eftermiddagarna.

Här kommer lite bilder tagna med min mobil så skärpan är inte den bästa:

Bröderna sitter på en sten

Även Jennifer vill upp på stenar

Skogens konung, Grimm

Våra hjärtegryn


Lydnaden i brukset har börjat flyta på riktigt bra och jag har beslutat att sakteliga öva in elitlydnasmomenten i lydnad så kan jag kanske startar eliten i vinter, vore kul att lära in lite nytt.

Infogar en bild på hur blomman ser ut när jag har varit blomvakt, skämt och sider det är de förbannande rådjuren och mördarsniglarna som varit framme, inge kul är det ändå när jag skött dem med omsorg :-(


Den här bilden är så otroligt söt på Jennifer så jag blir alldeles varm i hjärtat!!!


Detta var allt för nu, må så gott och var rädda om varandra!

Ullis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0