Förkylning

Lite synd får jag nog allt tycka om mig själv just nu *snyft*. Nu när Gunde mår bättre och jag känner mig inspirerad så har en förkylning satt käppar i hjulet för mig *grrr*. Hesheten finns kvar och har nu kompletterats med en envis hosta och nästäppa. Hade ett fullt sjå med flåset på skogspromenaden imorse med grabbarna som tur var höll de sig nära mig hela tiden så jag slapp ropa på dem, hade även tagit med några frysta köttbullar i fickan som muta ifall de skulle få lock i öronen om jag behövde få in dem om de var på håll. Är lite rädd att om jag inte tar det lugnt så ska det ta sig ner i lungorna och det vill jag INTE och lugnt är ju inget som jag har lätt för så förstå frustrationen som jag kämpar med, fast det går ganska bra ändå tycker ivarje fall jag själv *ler*.

Midsommar ska vi fira i goda vänners lag som alltid brukar vara trevligt. Stefan ska ladda filmkameran så vi kan filma Jennifers 2:a Midsommar med bland annat dans runt stången *love*

Tjingeling,

Ullis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0