Kommit igång med träningen igen, SÅ SKÖNT!

2 dagar i rad har jag och Gunde gått upp till fotbollsplanen i området och tränat. Vi har slipat på Inkallandet,  framåtsändandet, vänster halter, kryp på stället i vänster vinkel och lätt metallapportering. Skall har vi inte tränat på men han är redan ganska bra på det och inte så lämpligt att köra i området även fast vi bor på landet så folk får anledning att klaga *ler*. Tänkte att jag skulle träna på momenten själv tills de flyter på riktigt bra och dubbelkommandona är borta sen ska jag ta med dem i gruppträningen.

Det gäller att vara uppfinningsrik när man tränar själv och i ett moment som man behöver vara det i är framåtsändadet. Jag har 2 st långa plastpinnar ca 1,70 långa som används som elstolpar i hästhagar, de har jag tryckt ner i backen och de har även fått varsin t-shirt över sig *mohaa*, där emellan tränar jag så Gunde får en någe så där grupp med avstånd och sånt *ler*. Träningen har varit härlig och Gunde mega taggad och jag har känt att vi har flyt och en trevlig stund tillsammans. Ska försöka hålla i detta och vara diciplinerad och gå upp en stund var och varannan kväll när Jennifer lagt sig, då hinner jag även med att jobba en liten stund på kvällen efteråt som jag behöver göra lite då och då.

Så till min förkylning *urghhh* den håller i sig men visst har det blivit bättre men inte bra. Hoppas hoppas verkligen att regnet som kom i kväll innan vi hann hem inte har gjort det värre när vi blev rejält blöta. Min varma och gosiga man *love* tog väl hand om mig när jag kom hem så jag blev ordentligt varm och är det inte så att kärlek kan göra underverk *fniss*?

Nu är det dags att göra kväll så man har ork för ännu en dag imorgon med allt vad livet då har att erbjuda.

Tjingeling,

Ullis

Ps. Tusen tack till dig Stefan för att du både la ett spår och sen spårade med Gunde när jag själv inte orkade, jag vet att han är i goda händer med dig och dessutom gick det bra fast han var lite ringrostig, så kul Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0