Inspirerad

Tillbaka i vardagen efter påskledighet och tävlande. Det känns jätte bra att ha gjort bruksdebuten så här tidigt på säsongen så jag vet vad vi behöver träna mer på. På tävling får man en kvittens på vad som funkar, nu vet jag mer vad jag ska lägga ner krut på och vad jag behöver bry mig mindre om på träning för det kommer ändå inte fram på tävling.

Jag blir även så glad över hur många trevlig hundmänniskor det finns som delar med sig av sina kunskaper och långa erfarenhet, de har en stor ödmjukhet och värme. Jag blev välkommen att komma och träna med några av dem fast avståndet är sånt att det tyvärr inte kommer bli så ofta.

Förra året fick jag nytt jobb, vad tycks om min utsikt?! *ler* Kortet är taget idag!

image19
I 10-års tid jobbade jag i Stockholms City och bytte jobb hit ut på Värmdö INGET jag ångrat. Nu har jag 15 minuter till jobbet, förr hade jag 1 timme, jag sparar 7,5 timme i veckan, iofs tjänar jag mindre men det är det väl värt!

Nu ska jag slipa på 3:ans moment igen inför kommande tävlingar när det lär dröja med brukset innan det finns tävlingar inom rimlig radie.

Må väl!

Ullis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0