Jennifer redan bättre :-)

Fick i varje fall sova några timmar i natt, vaknade till när Stefan kom hem vid 4-tiden för att sen gå upp vid 8. SÅÅ skönt att Jennifer mår bra nu fast hon är trött, konstig magsjuka som bara blev en kväll men är glad över det, nu sover hon middag och jag ska göra likadant och ladda batterierna.

Vill träna hund som är ROLIGT ROLIGT det ända som saknas är tiden. Stefan ska jobba extra imorgon igen och det är inte lätt at ta med sig Jennifer i skogen nu när hon börjat springa och ÄLSKAR vatten pölar och de finns över allt eftersom det för det mesta regnar :-( Har nu sista tiden fått bra tips i spåret och uppletande av Pyret och jag är oerhört tacksam för de har fungerat YES YES!!

Här kommer lite bilder från en av vår prommenader när vi ÄNTLIGEN kom ihåg att ta med kameran.

image7
image8

Nu ska jag för som jag inte gör ofta lägga mig i soffan och titta på film och slumra.

Tjingeling,

Ullis

Kommentarer
Postat av: Lena, Eddie & Zyrran

Härliga bilder Ullis. Hoppas J mår bättre nu - det är jobbigt när barnen är små och sjuka.... man känner verkligen med dom....

//Lena

2008-03-15 @ 19:42:06
URL: http://pichu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0