Jobba hemifrån

Det krävs verkligen själv disiplin när jag ska jobba hemma för tusen andra saker är roligare än sitta och knappa siffror såsom hundträning t ex *big smile*. Jag passade på att ta en långpromenad i det fina vädret, solen sken så härligt.

Jag tränade platsliggning med båda grabbarna samtidigt och gjorde olika störning som att bland annat hoppa jämfota över dem *ler*. De låg hur fint som helst och det var en himla tur för mig annars hade jag stått på öronen i snön när jag höll på med mina balansövningar *asg*

image20

Tränade även med Gunde olika moment i lydnadsklass 3 och vi hade himla skoj.

Synden straffar sig heter det så fint *cry*......för att jag tog ut svängarna på dagen så fick jag sitta snällt och jobba ikväll så jag kom någesådär i kapp, fast det är det värt att kunna ha flexibla arbetstider, guld värt för mig.

Tjingeling,

Ullis

Kommentarer
Postat av: Ingela

Jag hade velat se dina jämfota skutt över pojkarna! Nästa gång vi tränar i dagsljus tar jag definitivt med mig kameran, en sådan syn måste bevaras åt eftervärlden.

2008-03-27 @ 12:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0