Många ärenden blev det

Jaha........och vad gör jag när jag börjar känna mig bättre under eftermiddagen?............jo tusen järn i elden direkt, ingen vila ingen ro.

Det som jag gjorde var bland annat att hämta mina vigselringar från min goda vän Yacoub, har inte haft dem sen jag blev gravid och har äntligen fått dem fixade. Yacoub ville även ge en present till Jennifer och det blev ett hjärta med en gnistrande sten, kanon fin. ***Tusen tack*** och kramar till dig. Hoppas att bollen till Santo ivarje fall har hållt ett litet tag *ler*

Här kommer en bild på mina ringar som jag är så stolt över, inte den bästa skärpan när jag tar kort med mobilen:

image12

Hade i tanken att jag skulle hinna laga middag och dessutom i mängde så det skulle räcka till flera matlådor, alltid bra att ha i frysen. Men eftersom tiden bara flög i väg så blev det hämtmat istället från en kina restaurang och idag smakade det inte speciellt bra *urg*. Brukar äta deras Sushi men riset var alldeles för kladdigt och Stefan var inte heller förtjust i deras fläskfilé med grönsaker, trist!

Vill även delge Er en bild på vår älskade dotter och mig som är tagen i kväll, hon är helt fantastisk och väldigt lätt men det är jobbigt att bli mamma på gamla dar när man har en hobby som tar mycket tid och dessutom jobbar heltid, ett himla planerande för att hinna med MEN jag vill inte byta bort det mot något annat............jo om jag skulle vinna på lotto så skulle jag sluta jobba och ägna mig mer min 4 älsklingar i familjen och bli mer social med folk som jag tycker mkt om *ler*

image13

Ni rottweilervänner ser säkert att Jennifer mkt riktigt har en rasklubbströja *ler* som hon fått av mormor, det ska börjas i tid.

Såg att de ikväll hade kallat in 4:e reserv till påsksmällen och elitspåret på söndagen, nu är det BARA 4 kvar innan mig, hoppas hoppas!!

Det gäller att spara på resurserna så nu ska jag sätta mig i soffan och vila så jag inte tar ut mig helt idag när jag ska jobba imorgon.

Tjingeling,

Ullis

Ps. Kan nämna att det är min underbara och teknikska man som hjälper mig med bilderna här i bloggen både ur kameran och mobilen och i rätt storlek annars hade det inte blivit några *ler* Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0