Några rader

Har precis bytt lakan i sängen hos Jennifer, stackarna har blivit magsjuk men hon är verkligen underbar. Stefan jobbar i natt så jag fick trixa & fixa lite för att kunna byta laken smidigt. Tog 2 kuddar ur soffan som jag satte henne på med en handduk omkring sig. Fick slita ut allt, tur att vi har en extra kudde till henne allt måste tvättas t o m gosenallen. Jennifer sitter lungt och still på kuddarna medans jag springer fram och tillbaka, hon grinar till lite när hon kräks lite mer. När både hon och sänger är ombytta så kramas vi en stund i min famn innan jag lägger ner henne i sängen och hon finner sig snabbt till rätta och somnar *gull unge*. Går ur rummet och stänger dörren men hör efter ett tag att hon kräks lite mer går in och torkar upp och hon somnar om igen. OJ nu måste jag kila ner till henne igen, kräks igen, hoppas att det blir några timmars sömn i natt för oss.

Sov gott!

Ullis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0