SNÖ....nää....våren var ju här!!!

Blir så irriterad när jag vaknade imorse och får se alla SNÖ, kunde den inte komma till jul behöver den ta me sjutton inte komma nu!!!

Okay men ska vi se det från denna sida "är glaset halv tomt eller är det halv fullt" så hann jag med att få ihop en hel släpkärra med ris(kvistar från tomten och krattade lite löv (är iofs massor kvar men men) redan nu i början av marsmånad.

FAST hur kul är det att slipa på krypet med Gunde i denna sörja på marken *SUCK* och det kommer ju ta flera dagar innan/om det torkar upp. Nu ska vi se om jag kan vända detta till något positivt..................hmmm jag ska köpa en lång smal matta hem så kan jag/vi (även Stefan m Grimm) öva inomhus........se... det går att vända det mesta åt det positiva hållet.

Måste ta det lite lugnt idag med fast det börjar spritta ut i kroppen för magen hänger inte med i samma takt än.

Ska bli bättre på att ta fram kameran och fota i vardagen är himla kul att ha dessa bilder och ska även delge Er andra vissa av dem här i bloggen.

Tjingeling,

Ullis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0