Bildkavalkad

Har tömt min mobil på bilder och tänkte delge Er dem, tycker själv det är kul att titta på kort och troligtvis gör andra det med.


Här ligger Grimm med en leksaksrottis i biabädden


Jennifer på en av våra promenader under hösten


Godisletande av Grimm


En promenadbild till från hösten


Jennifer balanserar på en sten


Det ska börjas i tid, J dammsuger


Ett träd på grannes tomt som lutar och lövar in på vår tomt, den ska bort.


En solig dag på jobbet i november 2008 innan snön kom på Bullandö Marina


Lotta på jobbet, kolla in stilen, tillhör dock inte vanligheten, hon är flitig som en myra.


Gunde och Jennifer på en av våra promenader


Härlig vinterbild på Gunde


Pusskalas i snöstormen, Gunde & jag


Jennifer gör snöängel efter att jag har visat henna hur man gör, hon tjöt av skratt när hon såg mig ligga där och vifta med armar och ben i snön.


Gunde ligger och observerar Jennifer och min lek och väntar på att vi ska kasta några snöbollar till honom som han älskar.


Efter promenaden i snön så smakar spagetti och köttfärssås riktigt gott

Tjingeling,
Ullis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0