Daglig skogspromenad i sol

Har haft en sån tur när jag går på våra dagliga skogspromenader så har solen varit framme och senast idag. När jag kom ur duschen efter promenixen så hade regnet börjat, tänk vad mkt som man kan bli glad över som en promenad i sol *ler*

Nostalgi *ler* vill lägga in lite bilder på gulle Gunde, kung Gusten och vår kära Grimm som valp, hur söta får man bli på en skala *love*

Fotograf är Allan, husse till Gunda, tack för korten Allan, tänk att det är hela 5 år sen vi gick kursen, tiden går så fort.


Gunde söker kontakt med mig.


Kung Gusten med husse Zacke


Grimm med fd matte Tina.

Några rader från en nöjd och glad men snuvig Ullis, det finns alltid saker att glädja sig åt här i livet. Ett tips när man har haft en dålig dag är att det finns nått positivt med det med, för då kan man tänka när man går och lägger sig "äntligen är denna dag över" bra va!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Carina

Hahaha.............. du är så klok, så klok :-)

Always look on the bright side of life.............

2008-10-28 @ 22:15:08
Postat av: Cilla

Men jisses vad söta dom var, man blir ju lite valpsugen när man ser.



Kram

2008-10-29 @ 10:57:21
URL: http://www.mejas.se
Postat av: Ullis

Carina, visst é jag klok som en bok blink



Cilla, kan hålla med att man blir lite valpsugen, den tiden har oxå sin charm.



KRAM till Er båda!

2008-10-29 @ 22:36:35
Postat av: susanne m Big!

Ja Ullis du är klok som en gammal bok!! Kul att se Gunde på bild som valp! Kram Susanne!

2008-10-29 @ 23:17:14
URL: http://biggepojken.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Susanne, kul att du tycker jag är klok men det där med gammal vet jag inte om jag håller med om asg

2008-10-30 @ 21:00:22
Postat av: Anonym

Hejhopp! Ha en trevlig kväll! :)

2008-10-30 @ 21:05:30
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0