Gunde öga UA, HURRA!!!

Igår ögonlyste vi Gunde och det gick jätte bra, resultet blev UA på båda ögonen. Jag är så glad över denna hund som skänker mig så mycket glädje men samtidigt kan vara jätte jobbig och krävande *ler*. Tanken är att Grimm även ska ögonlysas fast det får bli en i taget, det är inte precis gratis att ha hund.

Nu är hösten här med vackra färger och jag älskar när det är svalt ute, där emot gillar jag inte att appellplanerna blir så leriga och hala, skaderisken blir så hög då, än så länge har vi haft tur att inget hänt. Stefan och jag skämdes lite igår när vi hämtade Jennifer från dagis leriga och dana efter hundträningen. Vi hann inte byta om innan utan åkte direkt, jag förklarade under skratt att vi "tränat hund" fast det ser väl ut som vi lerbrottats och JAG VANN *asg*.

Min underbara mor ska hjälpa mig imorgon igen och passa Jennifer i några timmar så jag kan träna hund när Stefan jobbar hela helgen, alltid trist när han gör det. Vi har ett tryggt nätverk runt oss när det gäller mormor / farmor och det fungerar toppen med Jennifer, sånt värmer!

Hemsidan kommer att uppdateras mer, vi ska tas oss den tiden för det behövs och det är lättare nu med denna årstid som kommer för då blir inte hus och tomt lika krävande.

Tjingeling,

Ullis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0