Helgen

Stefan har jobbat hela helgen och det är alltid trist och det blir lite kämpigt att själv ha Jennifer och grabbarna, ett himla pusslande. Mamma och Ingemar hjälpte mig i lördags och passade Jennifer i några timmar och då träffades jag och Carina på Botkyrka och tränade i ett strålande höstväder. Det blev en rejäl penetrering av lydnadsmomenten av både mig och Carina och det kändes och gick jätte bra. Även Grimm fick träna, både framåtsändande, skall och start på inkallande med ställande, var verkligen kul att träna Grimm så det kommer bli fler tillfällen när inte Stefan kan. Vi jobbade även med stadga i platsliggningen och att det är ett tråkigt moment där lugn är basen fungerade även detta kanon så på vägen hem kände jag mig nöjd och belåten. Med tanke på gårdagen regn och rusk så var jag glad att det blev träning i lördags och inte sparade på det, tack Carina för en väldigt givande träning och utbyte av idéer *kram* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0