Leverfläck

Då har jag idag opererat bort en leverfläck på ryggen och det var inte speciellt kul. Att få sprutor på olika delar av kroppen kan vara ok speciellt i magen där jag har lite "massa" som det heter i hundkretsar *asg* men INGE kul i ryggen, blä. Efter mängder med karvade av läkaren så syddes jag ihop med 4 stygn och sticks eller vad det nu heter över och ett stort bandage och med order från min läkare "att nu håller du dig still så att det läker fint tills stygnen tas om 14 dagar" VA DÅ STILL, JAG, I 14 DAGAR? har du några tabletter för det?! *asg* Måste tala om för Stefan att jag nu inte kan dammsuga, diska, tvätta eller göra några fysiska hushållsgöromål här hemma *asg*, tror ni han går på det. Nu är det bara att hålla tummarna att provresultatet på fläcken är ok men men tills dess så går allt på som vanligt, tänker inte oro mig för något som jag ännu inte vet.

Igår träffades Carina, Lotta, Stefan och jag på Södra och tränade hund, det blev både spår, upplet och lite lydnad. För min del gick spårupptagen bra och uppletet kanon, lydanden blev fokus på inkallandet och kör på grunden i olika varianter! Även för övriga så gick det bra, det ända trista är att tiden går så fasligt fort.

Nu ska jag åter med näsan i siffrorna, konstigt nog så sköter det i sig själv när jag gör annat *ler*

Tjingeling,

Ullis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0