Grimm inlagd på Bagis

Det ör med en stor klump i halsen jag skriver detta inlägg, Grimm är inlagd på Bagarmossen Djursjukhus idag för han bajsar blod och spyr, får inte ens behålla vatten.

Han får nu dropp och de ska försöka stoppa blodet.

Jag tycker verkligen att det får vara nog nu och att vi kan få en tid att återhämta krafterna och må bra. Grimm fick en bra prognos på benet den 1 april efter undersökningen på Strömsholm, dagen efter blir han dåligt i magen och idag ligger han inlagd, det för jäkligt!

För Jennifers skull är det viktigt att vi inte gräver ner oss, hon är för liten för att förstå och undrar varför Grimm inte fick följa med oss hem, tårarna bränner bakom ögonlocken.

Tänkte ta mig en långpromenad med Gunde för att skingra tankarna men min envisa hosta sätter stopp för det, vill inte att den ska gå ner i lugnorna med den turen vi har nu så vågar jag inte chansa.

Ledsna hälsningar,

Ullis

Kommentarer
Postat av: Carina

Åhh... jag lider verkligen med er och hoppas att ni snart ska kunna leva utan obehagliga överraskningar.

STOR kram Carina

2009-04-05 @ 22:57:57
Postat av: Linda

Jag lider med er, det är aldrig roligt när våra vänner är sjuka. Jag hoppas snart Grimm blir bättre.



kramar Linda

2009-04-05 @ 23:52:40
URL: http://lindis79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0