Har inte gått i ide, tvärtom

Tänk vad tiden rullar på, det är fullt upp dagarna i ända och därför har jag prioriterat bort bloggen denna vecka. Det är många bokslut nu med deklaration som behöver göras, vilket är kul.

Nu är vi alla nästan helt friska och krya, när det gäller Grimm så var magen inte utslagen av rimadylen utan det var en elak maginfluensa som härjat, han är nu helt återställd och fin i magen *skönt* och han äter inge mer medicin, bara glucosamin för benet. Han går bara bättre och bättre på benet, kan dock inte trava utan att ha oren gång men går nu helt utan problem.

Något som vi tog förgivet innan Grimm blev skadad var att gå i skogen med båda grabbarna, vilket har varit ett himla meck att bara få ihop promenaderna under hans skadeperiod. Sen några veckor tillbaka har vi kunnat gå gemensamt med dem eftersom Grimm ska använda sitt ben så går vi i skogen på småstigar kopplad i sakta mak och det är SÅ UNDERBART!

Min hals bråkar lite fortfarande, tror det är för tempot jag har, borde ta det lugnare, vaknade i natt och halsen värkte så det var bara att gå upp och ta alvedon och ipren.

Tänkte jag skulle skriva ut vilka kanon betyg jag fick på momenten förra lördagen på krypet och momenten efter, nu har jag inte dem tillhanda utan det får bli i nästa inlägg.

Så till ett passande ordspråk "Det är sunt att vara sjuk av och till"

Tjingeling,

Ullis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0