Hemma igen

Hämtade Grimm idag från Bagis och han mår mkt bättre och det är inte klokt hur glad man kan bli över att se att han bajsar bajskorvar *ler* som han gjorde efter middags maten som bestod av några matskedar special foder.

Däremot har Stefan och jag däckat, jag i grym halsont, hosta och snuva, Stefan i ilsken halsont och feber. Nu är det riktig prövning på gång men se det ska vi fixa, gäller bara att bita ihop och ha överseende med varandra.

Det blir tidigt i säng ikväll för att kurera oss, jag har tagit alvedon och ipren, bisolvon samt rinexin, en riktigt piller trillare men vad gör man inte för att få några timmars sömn.

Var rädd om dig.

Ullis

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej Ullis,

Nu går det mot ljusare tider och jag hoppas verkligen att ni kryar på er allihopa - och får fortsätta att vara friska sen!!!

Kram Erika

2009-04-08 @ 16:16:36
URL: http://www.dahlskogs.se/hundliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0