Natten

Inte fick jag sova hela natten, det var alldeles för optimiskt tänkt. Gick och la mig skapligt vid 23-tiden och Grimm väckte mig vid 2-tiden och ville ut. Somnade gott om för att bli väckt vid 3-tiden av Jennifer som kom intassande, hade troligen drömt mardrömmar. Sen vi fick barn har jag lärt mig att somna om hyffsat fort, vilket är en himla tur så det blev några timmars sömn ivarje fall..

Stefans klocka ringer vid 05.30 och Grimm väckte mig igen straxt innan 7 för att han ville gå ut igen.

Jag passade på att ta en liten power nap nu på dan när Jennifer sov middag, egentligen hade jag behövt att jobba men får sitta en stund ikväll istället.

Grimm mår bättre men är inte bra, han har inte en sån stor aptit men är pigg, fiser väldigt illa fick jag erfara, usch vilken lukt.

Jennifers förkylning vill inte ge me sig och dessutom har mitt hjärtegryn delat med sig till mig, det känns som en rasp i halsen och näsan tjock..... SJUNG & VA GLA....

Ett passande ordspråk "God sömn är den enda lycka som man njuter riktigt av först när den är förbi"

På återseende,

Ullis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0