Orka blogga

Inte alltid tiden och orken finns att blogga, emellanåt känner jag mig jätte taggad och nu är det glest mellan inläggen. Så jag tar mig i kragen och skriver några rader *ler*

Längtar till kennellägret i helgen, ska bli jätte kul att träna hund i trevligt sällskap och möjligheten att träna precision i momenten. Ska bli spännande att träna för Jan Gyllensten och se vilka råd han kommer med.

Gunde i full fart på inkallning, tänk om det alltid var så men det kommer, fotograf Cilla



Jag ger tips och trix till Pia m Bond, se mitt engagemang kan inte annat än le, himla kul är det.


Bond verkar ha förstått att hans matte är en resurs och väntar på hennes initiativ, härlig kontakt!


Hittade en gammal kort från 2007 när jag tränade Vizca för att senare tävla henne i lägre spår, kolla in min dubbelhaka *ler*, skönt att den är ett minne blott, det blir lite enklare med färre kilon.

Vad att säga om livet för övrigt, jo det rullar på som vanligt i full fart. Är så glad över min älskade man och underbara dotter *love* och vi håller oss friska, nja det är inte helt sant min hals värket lite igår ikväll igen men idag känns det bra igen.

Ett passande citat "Det är inte alltid jag vet vad jag gör, men jag vet vad jag inte gör"

Må så gott!

Tjingeling,

Ullis
 

Kommentarer
Postat av: Susanne Bigge och Loke

Du var lika söt med extra hakan:) Det är insidan som räknas vet du:)Ha det bra på lägret önskar vi Angermunds:-)

2009-04-29 @ 23:54:34
URL: http://www.biggepojken.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0