Påskhelgen

Nu äntligen känns det som om förkylningen börjar ge med sig men snoret och hostan hänger sig envist kvar MEN det är mkt mkt bättre. Stefans halsfluss har också lagt sig men han fortsätter att äta penicilin och har börjat jobba.

Vi vaknade tillsammans imorse 05.30, Stefan för att jobba och jag för att jag var ut vilad *wow*, tänkte först är det möjligt att vakna och känna att krafterna har kommit tillbaka UNDERBART och visst var det sant.

Passade på att få lite gjort på morgonen och nu ska jag strax gå ner och väcka vår underbara dotter och äta frukost tillsammans innan hon ska till dagis och jag till jobbet.

Min lilla syster hjälpte mig igår och passade Jennifer en stund så jag kunde åka iväg och träna grabbarna på Värmdö BK, Tusen tack till dig Jessika *KRAM* och till Andreas som Jennifer verkligen gillar och tack för att du lärde Jennifer att äntligen köra sin motorcykel som hon haft sen förra julen, Stefan och jag förstod inte hur du lyckades, bra jobbat!

Vi som träffades var Cilla m Meja, Veronica m Bolt och Pia m Bond och Pia's sambo Åke. Är jätte glad över all hjälp och tackar Er alla ödmjukast.

På återseende och då ska jag infoga lite bilder.

Tjingeling,

Ullis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0