Tränar på

Gunde och jag tränar på för fullt inför kommande tävlingar, kan säga att jag planerar mkt just nu, slitsamt men otroligt kul!

Har även bytt foder på båda grabbarna från Purina Proplan Lax & Ris till deras Lamm och Ris som ska ge mer energi. Nån större skillnad har jag inte märkt än utan det får gå lite längre tid innan jag gör en analys av läget.

Är även intresserad av hundfodret Bravo, är det nån som har testat deras torrfoder energi?

Grimm har varit matt i pälsen och lite fet trots flera bad sen han skadade sig i november. Fick tips av Anna på ett annat schampo och nu riktigt glänser pälsen han och känns len, underbart, nu vill man inte sluta gosa med honom *love*.

Hade gärna blogga mer men har prioriterat annat, hösten är på antågande och huset med tomt behöver förbereda sig. Jag tror att det kommer bli mycket snö i vinter, se bara på alla rönnbär!

Jennifer är för det mesta helt underbar men ibland så testar hon så det riktigt ryker ur öronen på oss, 3-års trots finns det nått som heter *ler*. Det kan dränera mig energi och gör mig helt matt till kvällen när jag normalt brukar få en hel del gjort. Dagen efter blir det emellanåt en Red Bull som ger energi och sen är det bara att tuta och köra på.

Stefan och jag har varit isäng redan vid 21-tiden många kvällar för att få tillräckligt med sömn fast den blir störd lite då och då av Jennifer som vaknar med mardrömmar, händer mycket i hennes huvud. Bland annat har hon tittat på Pippi Långstrump när de är i Söderhavet och Tommy simmar i vattnet när en haj kommer och Annika skriker halvt hysteriskt, det brukar hon ofta prata om. För 2 veckor sedan köpte vi en mjukis haj till Jennifer för att avdramatiser det hela men då har hon vaknat och sagt att hans kompis hajen inte är snäll, det var ivarje fall värt ett försök.

Bilder blir det inga denna gång fast jag har flera, senare ska jag ha ett inlägg med bara bildfrossa *ler*

Fick en sån härlig komplimang för någon vecka sen, jag brukar ofta citera Mia Törnblom som är en inspiratör för mig och komplimangen var att Mia Törnblom har ett och annat att lära av mig WOW! Va glad jag blev, det värmde otroligt, tack vännen, vet att du läser här ***KRAM***.

Dagens citat blir "Ett starkt inre klara yttre skavanker", Lär dig bekräfta dig själv"

Vill ge ett stort GRATTIS till Gunde dottern Jessi med matte Pia som blev uppflyttade till elitspår i helgen, ni är så himla duktiga, de vann även hela tävlingen vilket nu har blivit en vana *ler*, de har vunnit flera tävlingar innan!!

Tjingeling,

Ullis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0