God Fortsättning

Julen har flutit på helt fantastiskt, god mat i trevligt sällskap!

Vad har vi då mer hunnit med sen sist?! Jo tränat i ridhus, denna gång var det Mikaela, Anita och jag. Det gick jätte bra med både Gunde och Grimm, som tur var klädde jag på mig ordentligt för det var lite kallt när man stod still och kollade på de andra. Värre var det för Anita som frös men till nästa gång så skulle hon klä på sig mer.

Ikväll måndag blir det träning inomhus och jag längtar, båda grabbarna är fulla av energi. Motion har de däremot fått i massor, när Stefan jobbar så går jag själv ut i skogen med Jennifer i pulka och båda grabbarna. Det går faktiskt bra men man behöver nog inte var helt klok för att göra det *asg*. Sist så knöt jag pulkan runt min midja och drog Jennifer medans grabbarna sprang bredvid. Man får ha lite tummen i ögat på dem för pulkan är lite frestande att jaga och Jennifer klagar då högljutt innan jag sätter stopp.

Är så otroligt tacksam att vi alla har hälsan i behåll i familjen. Vi hade dock maginfluensa straxt innan jul men det är ju inget allvarligt fast det är väldigt obehagligt.

Har siktat in mig på några tävlingar, ska bli spännande att se om jag anmäler båda eller hur jag gör *ler*

Tjingeling,

Ullis

Kommentarer
Postat av: Anita och Aquila

Det blir heltäckande sovsäck nästa gång, haha! Ses, kram Anita

2009-12-28 @ 22:14:36
URL: http://www.aquila.dinstudio.se
Postat av: Jeanette, Sly & Enya.

Önskar dig ett HÄRLIGT, FRISK & FRAMGÅNGSRIKT 2010! Håller på & läser mia Törnbloms böcker. De är Kanon:-) Kram ifrån oss

2009-12-30 @ 20:17:47
URL: http://www.starsweepers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0