Fotografier

Äntligen har vi gemensam tillgång till våra foton så här kommer ett gäng:


Stefan var mer romantisk än vanligt härom dagen och skrev detta till mig på vår nya snöiga altan. Jag satt vid datorn när han ropade på mig och när jag tittade ut genom fönstret så såg jag meddelandet, gulligt va!!

Så här kan det se ut när jag försöker vila i soffan, é man poulär så é man *asg*


Här är Jennifer med tomten på julafton, i bakgrunden skymtar mormor & Ingemar

 
Här bygger Stefan en ramp till Grimm, tipset fick vi från Louise,  har varit guld värt *tack*


Här är själva rampen som nu är kläd med det såkallade konstgräset.


Här är en suddig bild på Grimm in action, se så han springer, en explosiv stor kille är han.


Likadan är han vid apportering, full rulle och griper apporten i farten för att tvär vända, riktigt snyggt.


Här står en avundsjuk Gunde och tittar på, snart är det hans tur.

Det var alla bilder för denna gång.

Hemma har vi varit flitiga, jag har frostat av frysen, perfekt med kylan ute, finns nått positivt med den med *ler* och inte behöva oro sig att maten tinar under tiden man fixar och donar. Renoveringen i hallen gå sakta framåt, Stefan har tejpat och snart är det dags att börja måla. Jennifer har fått en ny hurts från IKEA med massor av lådor i så hon lättare hittar sina leksaker, den går även att klättra på vilket hon gillar skarpt.

Nu är det dags att göra kväller och ladda inför morgondagen då jag åker till Strömsholm för rehab och återkoll med Grimm, håll tummarna.

Tjingeling,

Ullis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0