1 år äldre

Nu har jag blivit 1 år äldre och förhoppningsvis något klokare, man får lite annat perspektiv på saker och ting med åren.

Det jag ska fortsätta att göra är att inte vara så snabb att dömma andra, ingen kan sätta sig in i någon annans situation och helt förstå, det är en viktig tanke.

Har fått en jätte fin liten rosa kamera av Stefan, Gunilla & Lasse så nu kan jag ta fler fina bilder än vad som blir med mobilkameran som är sliten. Är lite försiktig med användadet innan jag skaffat ett skyddande fodral för jag är en jäkel att slita på saker.

Stefan och jag invigde verandan igår kväll, satt och smuttade på ett glas rött, små pratade och hade det riktigt trevligt. Den är inte helt klar men går alldeles utmärkt att använda, köpte mer trall imorse, Stefan ska skruva mer idag på sin lediga dag. Inte klokt vad dyrt det är att köpa utemöbler titta lite hastigt i helgen på ett bord som går att förlänga, 6 stolar och en låda för dynor, kommer lätt upp i ett belopp av 5 siffror *pust*.

Dagens ordspråk får bli "Det högsta modet är att våga visa sig som man är"

Ha en trevlig dag i det underbara vädret.

Ullis

Kommentarer
Postat av: Jessica, Reija & Yomi

Såå sant det du skriver.. En viktig tanke och ett bra ordspråk!!

Skulle va kul o ses o träna nån gång igen snart.

Kul att Grimm verkar må så bra nu!!

Kram på er!!

2009-06-01 @ 11:49:49
URL: http://hem.bredband.net/b485884
Postat av: Ullis

Tack för dina rader!



Jag träna gärna platsliggning med Er eftersom Gunde är otroligt förtjust i Reija så blir det en prövning för charmören och det behöver vi.



Må så gott KRAM

2009-06-03 @ 15:10:13
Postat av: Jessica igen

Absolut, de e inga problem. Reija e nu härdad, även på tävling, då hon sist hade en schäferhanne som kom KRYPANDES fram till henne. Men hon låg.. :)

Måste ha tappat bort ditt nr då jag fick hela min tfnbok raderad efter en uppgradering av tfn. Mitt e 0709614145, om du inte har kvar det sen tidigare.. Kram på er o grattis till bröllopsdagen!!

2009-06-04 @ 08:32:11
URL: http://hem.bredband.net/b485884

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0