Frissan, choklad & hund

Ringde idag optimistiskt till min frissa för att boka tid, hon går på semester V27 och är HELT FULLBOKAD FRAM TILL DESS!!! ***NEJ*** Jag som så gärna ville göra mig fin i håret och dölja de grå som gillar att sticka fram *suck*. Hon satte upp mig på en avbokningslista men tyvärr var jag inte ensam där utan fler finns innan mig, min fördel är att jag kan snabbt ta en återbudstid under dagen, håll tummarna. Vill inte byta frissa, Millan är toppen, tog en tid den 24 juli ifall jag inte kan komma dit tidigare!

Jennifer Aniston är en skådespelerska som jag gillar och även hennes hår som är helt i min smak. Det är bara att acceptera att man inte fått detta håranlag i generna *trånar*. 


Jag har letat efter Marabous sommarnyhet Jordgubb, är riktigt sugen på att smaka den. Hittills har inte mataffärerna där vi handlat tagit in den men går på ordspråket, "den som väntar på nått gott....................'" 



Tränade koncentration med Gunde på tomten igår och avslutade med att han låg lugnt fullt fokuserad och tittade mig i ögonen i hela 5 minuter utan att vrida på huvudet på ett avstånd av ca 20-30 meter. Endast örat rörde sig när grannarna stökade på tomten och normalt vaktar han men nu hade han en uppgift. Kändes jätte bra och är glad, ska utöka detta till 10 minuter så småningom och därefter öka störningen.

Min nya fina rosa lilla kamera har jag inte använt än, upptäckte att jag har varit lite väl rädd om den, dessutom har inte vädret varit det bästa när det gäller fotografering. Premiär badet i havet stundar för grabbarna när som helst och då ska kameran vara med.

Höll på att glömma ett ordspråk, jag gillar ordspråk, dock är inte alla sanna som vissa tror *ler* " Ingen kan vara bäst på allt"

Simma lugnt

Ullis


Kommentarer
Postat av: Jessika

ååå den chokladen vill jag också smaka... =0)

Nu finns bilder på bygget på min blogg.

Ska krypa ned i sängen och krya på mig nu.

kram

2009-06-16 @ 18:14:42
URL: http://jeskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0