Glass & spår

Klart man måste passa på att smaka på nyheterna i glassdisken mums!


Kan säga att jag blev grymt besviken på Marabous nyhet med jordgubbar, tyckte inte den var någon höjdare.

Lite konstig bild vart det men Grimm är ivarje fall jätte nöjd med att hitta slutpinnen *love*


Det borde vara enkelt att ladda in bilderna från min nya kamera. Ska titta på det nu när Stefan har semester och allt går smidigare här hemma när min älskade make är ledig *puss*

Ordspråk får bli i kärlekens tecken "Delad säng är dubbel glädje", "Kärleken är det enda som växer när vi ödslar med den"

Simma lugnt!

Ullis


Kommentarer
Postat av: Anna



Lyckliga du som kan prova alla nya glassar och choklader, själv lever jag på skorpor känns det som men vågen står i allafall still. Suck...



//Fettbobban

2009-06-23 @ 22:45:13
URL: http://www.junaochjag.bloggagratis.se
Postat av: Ullis

Nu ja kan jag smaka på det mesta men som du kommer ihåg så vägde jag 10 kilo mer förra året.



När man inte har så många kilon att gå ner som du har så går det långsamt, kämpa på ;-) du har lyckats förut!

2009-06-24 @ 09:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0