Mobilkameran & lilla J

Min mobilkamera är filtigt använd, tanken är nu att min fina nya rosa lilla kamera ska ta över som tar mycket bättre bilder men men nu är det bilderna från mobilen som kommer:

Jennifer visar sina fina tatueringar


Bus fröt med lappen för ögat *love


Nu börjar hon tröttna på att vara modell *ler*



Jag fick ett litet smile till sist *puss*


Jennifer och jag eftermiddags fikar med chips och dipp, hennes första smakupplevelse av detta *mums*



Glass en varm dag är jätte gott!


Se så fint vår prinsessa har målat sig till sin mammas förskräckelse! Kan tillägg att hon målade även lite annat i huset *HELP*



Tvättad och dags för mat, vilken liten busfrö, se uttrycket fast bilden är suddig


Sitta still är inte hennes starkaste sida *haha*


Gullunge *love*


Hon kan ge mig gråa hår mitt älskade barn!




Det är är tyvärr nått vi får räkna med, denna gång kom vi blott undan med 138:- för en ny båge



Jennifer på promenad med sina dagiskompisar




Avslutar denna bildkavalkad på min underbara dotter med vad hon gillar i mängder:

HOPPA I VATTENPÖLAR



Ordspråket för dagen blir en viktig del av uppväxten "Barndomens lycka är att bli älskad"

Nu håller vi tummarna att det inte regnar imorgon när vi hade tänkt fira midsommar och klä midsommarstång och dansa varv på varv runt den med glada steg.

Måste bara säga att sånt man tar förgivet annars som att gå på promenad med grabbarna samtidigt är LJUVLIGT!! Grimm bygger mer och mer muskler 'YES* och det går åt rätt håll *HURRA*.

Tjingeling,

Ullis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0