Småsnålt Britax!

Vi köpte en bilbarnstol till Jennifer maj 2007 och nu har kanten på klädseln gått sönder och i den finns en slags gummilist. Det känns lite farligt när den sticker fram, Jennifer kan lätt dra den över huvudet *huga*

Ringde till Barnens hus i Nacka och de bad mig komma in så de fick titta på stolen som för övrigt är i jätte fint skick. De ringde upp Britax och fick till svar att de bara kunde erbjuda mig att köpa en klädsel till 50 % vilket är ca 400:- *dåligt*.

Jag tycker det var snålt och usel kvalité att klädsel inte håller bättre, blev inte alls nöjd med erbjudandet. Det vi får göra nu för att våga använda stolen är att klippa bort gummilisten så det inte sker en olycka för Jennifer bör ha stolen minst 1 år till.

Detta var lite klagan från mig.

Bye bye,

Ullis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0