Trodde det var en myt med sommarkatter

MEN det finns visst många människor som inte är funtade som man ska och gör så här mot stackars djur.

SKÄMS säger jag och verkligen SKÄMS, skaffa då inte djur om man inte är kan ta hand om den och om det blir ändrade förhållanden så placerar man om djuret eller i värsta fall avlivar det, att överge en 4-fota familjemedlem är helt uteslutet och likamed djurplågeri!!

Kände att jag behövde skriva av mig min irro över detta när jag fick reda på hur vanligt förekommande det är!

Fram med ditt civilkurage om du får reda på att nån gjort så här med sin katt.

Regniga hälsningar,

Ullis

Kommentarer
Postat av: Pia&Bond

Ja, det är verkligen fruktansvärt med folk som skaffar en katt för att ha den några veckor på sommaren och sedan släpper ut den vind för våg. Förstår inte hur det står till uppe i skallen på dessa hjärtlösa idioter!!!

2009-06-05 @ 11:25:28
Postat av: Anonym

Ja, det är verkligen fruktansvärt med folk som skaffar en katt för att ha den några veckor på sommaren och sedan släpper ut den vind för våg. Förstår inte hur det står till uppe i skallen på dessa hjärtlösa idioter!!!

2009-06-05 @ 11:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0