Dags för ett nytt inlägg

Det är verkligen dags för ett nytt inlägg men tiden bara springer i väg, jag ska ta mig lite tid och då även få in lite nya bilder.

Nu väntar en rostad smörgås med kräftröra på som min älskade make har gjort till mig, sen blir det en stund i soffan innan det är dags att göra natt.

Lite kort, det har varit en riktigt bra kväll och Jennifer har varit på strålande humör och det är så härligt, hon har även badat. Grimm går bättre och bättre på benet, underbart, Gunde mår bra och är fantastisk, Stefan är så omtänksam, min kärlek i livet, jag passar på att njuta av lugnet.

Tjingeling,

Ullis

Kommentarer
Postat av: susanne med Big och Loke

Va härligt att höra din possitiva ton:) Glad att grimm blir bättre. Hoppas ni skriker till om det händer något man kan hänga på Kram Susanne! Ps. vilken härlig bild på Gunde med öronen som på en fladdermus Ds.

2009-03-15 @ 11:39:38
URL: http://www.biggepojken.blogg.se.
Postat av: Anonym

Hej Susanne,



Jo jag försöker vara positiv fast det inte alltid är lätt. Det beror på vad du vill hänga med på, vi tränar för fullt inför tävling och är ett gäng som satsar hårt nu för nå våra mål.



Vi hörs på luren.

Kram kram

2009-03-16 @ 18:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0