Grimm ÄNTLIGEN på rätt väg

idag var det inte lika dystert att åka till Strömsholm med Grimm för han har börjat gå bättre och bättre ute men står inte gärna på benet inne. Fast man kan ju aldrig veta vilket besked man ska få, klart man hoppades att det skulle ge oss ett bra men samtidigt är man beredd på ännu ett bakslag, känslorna åker berg och dalbana. Benet röntgades och klämdes och kändes, även det friska benet fick sig en undersökning, brottet läker som det ska nu HURRA!! Och det friska benet visar inga tecken på att blivit överbelastat, det kändes så bra att få den rapporten så jag började nästan gråta av lycka.

Vi ringde Bagis direkt och har bokat in många rehab tider på tredmillen. Känslan av lättnad är stor men både Stefan och jag fick istället huvudvärk men det är väl så när alla spänningar släpper.


Det här fina kortet togs på Stefan och Grimm till Demefinezz hemsida för de erövrade Demefinezz vandringspris 2007. Att ta kort på dessa båda killar var inget problem utan funkade direkt.

Värre var de med mig och Gunde, se bilderna nedan *asg*



För att till slut få till ett bra *asg*


Jennifer vår hjärta kan ibland vara mer vild än tam, vi fångade några av hennes akrobat övningar på bild




Avslutar med ett ordspråk om lycka:

"Är du lycklig så gläd dig åt din lycka med envar. Och ju mer du delar med dig, desto mer har du kvar.


Detta var allt för denna gång, på återseende.

Ullis



Kommentarer
Postat av: Susy

ÅH, va glad jag blir att läsa att Grimm är på rätt väg!!!!

KRAM SUSY

2009-03-06 @ 11:37:05
Postat av: Lotta

Jag asgarvade när jag så dina och Gundes försök att få till en bra bild. Hur kan det komma sig att Stefan och Grimm satt den direkt. Kanske lite fotomodells ämne i grabbarna. Lilltrollet är ju helt charmerande på ALLA kort.

Kram

2009-03-10 @ 16:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0