KANON träning

Vilken härlig och rolig träning vi hade igår och vi var många ekipage som tränade:

Jag m Gunde
Lotta m Hector
Carina m Ace
Malin m Treo
Mia m Love & Kenzo
Jeanette m Zita
Elisabeth m Seija

Alla vi hann med och träna mellan 19.00 - 22.00. Först tränade vi gemensamt sittande i grupp och platsliggning. Jag var SÅ NÖJD med Gunde han var helt tyst och still JIPPI iofs låg han mellan Ace och Seija som är schäfrar men han var inte alls intresserad även fast Seija är en söt tik, hade bara full fokus på mig, kan det vara så att poletten helt trillat ner?!

Momenten jag valde under tävlingsformer var, snygg entré, fritt följ, inkallande m ställande och läggande, sist men inte minst framåtsändande. Länkade alla momenten utan belöning och det gick jätte bra är så nöjd med Gundes prestation, tusen tack till Er alla för hjälpen det kändes lite som tävling och jag är mega glad. 

Grimm har nu slutat med antibiotikan HURRA, färre tabletter att bry sig om YES!. Han har åter varit på rehab på Bagis och charmat in sig, pussar, buttar och lägger sig ner för att bli kliad på magen, han kör hela registret och gjort sig populär *ler*.

Dagens ordspråk:

"Vänlighet föder vänlighet"

Må så gott och jag vill passa på att önska en trevlig helg.

Ullis

Kommentarer
Postat av: Elisa

Hej! Vad roligt för Seija, eller i vart fall för hennes stolta matte, att hon får bli omnämd som "söt tik" ur Gundes synvinkel :) Ja, gårdagskvällen var verkligen ett enda stort lyckopiller för flera av oss!!! Och mera av den varan hoppas vi på! :)

2009-03-20 @ 19:38:44
Postat av: Jeanette & Zita

Ja det var kul, trevligt att få vara i ett så glatt gäng. Zita gillade dess värre inte omgivningarna och efter att ha haft en halt hund hela vintern så var jag lite tveksam till underlaget. Men det är ju inte beständigt så nästa gång hoppas vi på mjukt underlag i lika trevligt sällskap :)

2009-03-21 @ 15:26:21
URL: http://springpoints.dinstudio.se/
Postat av: Ullis

Halloj tjejer,



Instämmer med Er båda att det var högt i tak och glatt.



Kul att ni kikar in och skriver några rader.



Seija är är verkligen söt och det var så kul att se Era framsteg och ni kan gå långt på Ert fina samarbete, keep up the good work.



Jag förstår dig Jeanette angående underlaget, hade hoppas att våren hade kommit men tji fick man :-( när den nya snön kom. Förhoppningsvis töar den bort snart och med lite blåst så blir planerna snart torrare.

2009-03-23 @ 09:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0