Mer om pälsindustrin

Jag hade verkligen förväntat mig ett svar på mejlet jag skickade där jag frågade vad för slags päls det är som sitter runt kragen på jackorna av märket Canada Goose.

Deras hemsideadress där jag fick mejladressen ifrån är:

http://www.canadagoose.se/ 

Jag kan se att mejlet till [email protected] har kommit fram fast de har inte skickat tillbaka något läskvitto som jag bad om.

Detta är nog en alldeles för laddad fråga för dem så de har nog med ren flit låtit bli att svara för det ska rinna ut i sanden. 

Min uppmaning är att ni gör som jag och skickar dem en fråga om vad det är för slags päls som de "dekorerar" sina jackor med, på så sätt sätter vi press på dem MED ALL RÄTT!

Upp till kamp för en bättre värld, ibland behöver man ta ståndpunkt här i livet!

Ordspråk som passar in i detta inlägg är "Djurens frigörelse är också människans frigörelse"

Tjingeling,

Ullis
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0