SOL

Hur härligt är det inte på en skala att vakna vid 7 tiden på morgonen efter 8 timmars god sömn och solen lyser ute UNDERBART!

Jag operarade mig förra veckan och smärtan samt obehaget har gjort sig påmind sen dess och de har nu blivit bättre men sviterna som fortfarande är kvar blir inte så påtagliga i detta härliga väder. Var ute på en långpromis med Gunde och studerade naturen och rådjuren, Gunde är lite intresserade av rådjuren men mer blir det inte och det kan vi tacka träningen från han var valp.




T o m min mobilkamera lyckades fånga solstrålarna mot granen, ballt!

Hittade även lite bilder från årsmötes helgen, dessa är från fredagen när vi åt middag

Anna och Tomas, Anna ser verkligen ut att njuta av maten

Lena och Kenneth, Lena är djupr koncentrerad på sin goda mat

Se vad någon vänlig själ gjorde på vår bil på årsmötes utställningens parkering utan att skriva någon lapp. Det var hemskt att komma ifrån parkeringen pga all lera MEN jag tycker ändå det var dålig stil att inte lämna nån lapp!!


På utställningen utbrister Anna, se Ullis så lik den hunden är Grimm nu blev det tyvärr en sån dålig skärpa på bilderna men likheten var slående


Det visade sig att detta var en nära släkting och en son efter Demefinezz Greta och kullen är tagen hos Kennel Wemz. Tyvärr så tog energin i hans ben över och hade svårt att stå still och visa upp sin skönhet i ringen men med lite ringträning så tror jag det kommer gå jätte bra för detta ekipage i framtiden. Jag blev förälskad , inte bara för han är lik Grimm utan för han också är otroligt härlig och trevlig.

Hundar är i all ära men jag gillar även att vara lite fin emellanåt även fast det inte är lätt. Gjorde en manikyr på mig själv i går kväll och är nöjd med resultatet, naglarna är mina egna. Kan nämna att Jennifer sov gott annars hade det inte heller funkat *ler*



Nu är det åter till näsan i siffrorna, tyvärr kommer det inte manna från himlen som jag ibland önskar utan får se till att göra lite nytta på företaget istället. Fast det låter konstigt så gillar jag att hålla på med siffror och papper men men alla har vi våra läggningar *asg*

Tjingeling,

Ullis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0