Träning i Norrköping

Igår söndag var jag i Norrköping och tränade med Lena & Caxi, Anki & Sniffa, Krister & Liva samt Karin & Ella. Tusen tack till Er alla för att ni låter mig komma ner och träna med och för alla tips och råd. Som ni såg hade vi gjort framsteg med tipsen sen sist *ler*.

Tänkte återkomma med träning i detalj samt bilder, denna gång tog jag fler än 3 som jag gjorde sist. Tyvärr hade det börjat snöa på eftermiddagen när vi tränade lydnad men några av bilderna bör ha blivit bra. Ska be Stefan ladda in dem så ni får ta del av vår träning.

Dom lottade till påsksmällen igår och jag försökte få lite förhandinformation eftersom jag var på plats men det fick jag inte och det kan jag förstå men ville fråga ändå *ler*.

Läset idag på deras hemsida att jag blev 6:e reserv på fredagen och helt bortlottad på söndagen och gratulerar de varmaste rottisekipagen som kom med Malin m Treo, Madde m Liten (båda dagarna!) och Anki m Zniffa.

Ordspråk: "Optimisten har ofta lika fel som pessimisten, men han har mycket roligare"

På återhörande,

Ullis

Kommentarer
Postat av: Jeanette & Zita

Underbart ordspråk!!

2009-03-23 @ 13:12:32
Postat av: Lena, E och D

Hej Ullis...

....och tack för senast - även om det var en stund sen nu. :) Nä, vi får väl se vad vetten säger på fredag. Det är bara att hålla tummar och tår.

Kramis från mig och bruttisarna

2009-03-23 @ 14:52:33
URL: http://lenashundar.blogg.se/
Postat av: Ullis

Jag gillade oxå den, man mår helt enkel bättre som optimist!

2009-03-23 @ 14:56:54
Postat av: Ullis

Lena, vi ska verkligen hålla alla tummar för Elsa!



Kram till dig och puss på brudarna önskar Gunde & Grimm



2009-03-23 @ 14:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0