Inte mkt skrivet

Är inte precis någon mäster skrivare här i bloggen. Däremot har Stefan gjort ett bra jobb på hemsidan med albumet under fliken galleri med bilder från lägret, jätte kul att se bilderna och som det skrivits i gästboken är det som att uppleva lägret igen.

Behöver ta mig tid att putsa köksfönstrena hemma och sätta upp våra nya fina gardiner men har inte hunnit det, tänk att det ska vara så ont om tid.

Ikväll har vi middags gäster, ska bli jätte trevligt att äta mumsig mat i goda vänners lag. Stefan tagit extra pass och jobbar hela helgen, tungt blir det för han att jobba 2 st 12-timmars pass men det ger extra klirr i kassan. På lördag em ska jag och Jennifer på kalas och om hon är på bra humör på förmiddagen så hinner jag kanske fixa lite hemma men det får jag vänta och se, ingen idé att planera in nått utan går det så går det.

Hundarna mår bra och jag tycker Grimm mår och går bättre och bättre, däremot har inte pälsen vuxit ut på länden där de rakade när han operarades. Jag tror inte kroppen har prioriterat hårväxt eftersom han har varit så dålig men nu ÄNTLIGEN känns det som om det går åt rätt håll. Stefan är jätte sugen efter lägret att komma igång med träningen och har inspirationen.

Ett ordspråk som jag behöver ta till mig med jämna mellan rum "Ett liv fullt av måsten slutar ofta med ett enda - borde ha gjort"

Tjingeling,

Ullis

Ps. Passa på att njut av det underbara vårvädret, jag är en älskare av våren Ds.


Kommentarer
Postat av: Bigge

Hej Pappa! Jag ska försöka skärpa mig med brudarna!

Dom är ju så snygga och läckra.....Min matte gillar inte att jag "du vet vad" Hon jobbar på att jag ska gå i gång på henne i stället:)Vi kämpar på, Husse drar omkring mig i skogen på en massa blod spår mmmmm... Det gillar jag! Puss på dig farsan. Ps. Va snygg du är på alla bilder! Lite lik mig/ ;)

2009-05-08 @ 22:13:28
URL: http://biggepojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0