Släktträff på Värmdö

Igår träffade Gunde & jag 3 av hans barn på Värmdö för lite träning, Lotta m Hector, Susanne m Bigge och Pia m Bond. Ville passa på att dela med mig av de kunskaper jag fick från Demefinezz lägret och Jan Gyllensten, kan säga att det funkade på både Bigge och Bond, Lotta var med på lägret så hon har tränat på detta sätt den dess och nått ännu bättre resultat m Hegge.

Tror att jag fångade deras uppmärsamhet med mitt engagemang, sånt är alltid kul. Fotograf Åke


Blir SÅ glad när tipsen man ger fungerar och förare och hund stärker sitt samarbete, kan däremot inte påstå att jag är nått photo scenic precis. Fotograf Åke


Gunde och jag hann både spåra, träna framåtsändande, inkallande m ställande & läggande, hopp och stege. Tack till alla i gruppen och till Pia som kommenderade resteranade moment.

Extra kul igår var att träffa Bigge som jag inte gjort på länge, vilken härlig hund, han skulle lätta kunna få följa med mig hem. Pussa lite extra på honom Susanne från mig så hoppas jag vi syns snart igen.

Vi hann med en platsliggning m skott innan vi bröt upp det hade börjat skymma lite, det gick bra och Åke var skjutt, tack till dig!

Var rätt mör & trött när jag kom hem, det blev inte mkt till nedvarvning när jag kom hem utan gjorde mig direkt i ordning för natten.

Nu är det dags att gör natt för idag och förhoppningsvis får jag tid att hänga upp mina nya gardiner i köket imorgon, de har nog börjat samla damm på stolen som de hänger på. Trist är att Stefan jobbar hela helgen *suck* jag borde vara van nu när han gjort det i 16-år men det verkar inte så.

Dagens ordspårk blir: "Man bör sträva efter godhet i gärning och handlig, inte i ord"

Tjingeling,

Ullis


Kommentarer
Postat av: susanne med Bigge!

Tack Ullis för att du delar med dig till oss:)Synd att vi inte kunde stanna till slutet, Men Sandra hade dött om vi stannat en minut till:) Det var roligt att hon följde med i alla fall!!Nu ska vi börja träna på apellen!!!!Kramizzzz Och Stor Bigge puss!!

2009-05-19 @ 13:20:31
URL: http://biggepojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0