Idolbilden

Här kommer idolbilden på mig och Mia Törnblom, om jag inte hade haft öron så hade mitt leende nog gott runt huvudet, nästan så jag blev lite generad *asg*



Här signerar Mia boken "Du äger" som jag köpte till min syster dotter i födelsedagpresent som är i tonåren.



HAR SAGT DET FÖRUT MEN SÄGER DET IGEN ***TACK UNDERBARA PIA STRENG FÖR DENNA DAG***!!!

Har varit på återbesök med grabbarna till veterninären och Gundes öron är så fina sa han att det nästan blänker i dem nu *happy*. Efter lite brainstormining kom vi på att irritationen i hans öron troligen orsakats av allt badande långt in på hösten och att vi inte efter gjort rent och hållt torrt efter. Tänk vad man lär sig så länge man lever, mkt man behöver tänka på.

Oturs killen Grimm, han hade 2 sår, en efter fettknölen och en efter vårtan, såren såg jätte fina ut hos , stygnen hade suttit i 10 dagar men vad händer efter att stygnen är tagna JO såret där vårtan suttit spricker upp och det behövs sys om *SUCK*. Grimms vanliga otur STACKARN! Nu ska stygnen sitta i 14 dagar och jag kan ta stygnen hemma, inga problem för min del nästan skönare så kan vi göra det i lugn och ro på prinsen.

Både Stefan och jag har vaccinerat oss mot svininfluensan. Hög prioritet känns nu att vaccinera det viktigaste vi har i livet, Jennifer, inte lätt att få någon tid. Ska ligga på låset på måndag via telefon så vi får en tid, inte det lättaste har jag hört att komma fram. Varken Stefan eller jag fick några biverkningar av sprutan utan bara ont i armen runt där sprutan togs.

Jag har ofta pratat om att stärka sin självkänsla men så har jag på sista tiden mött en människa med en förhöjd självkänsla och kan säga att det inte var någon höjdare. Iofs verkar denna person ha flera saker som inte är som de ska och om jag skulle använda Mia Törnbloms termologi är personen en ohärlig människa som jag tänker undvika och inte ha i min närhet. Livet är helt enkelt för kort för att omge sig med människor som mest bara tar energi.

Tjingeling,

Ullis


Kommentarer
Postat av: Suss

Min chef har oxå varit på Mia Törnbloms föreläsning, helt lyrisk! Jag ska oxå försöka gå när tillfälle ges...



Vaccin eller inte vaccin, det är frågan! Jag o Henry har inte vaccinerats och hade nog inte tänkt heller. Hmmm! Många tankar och åsikter. Barnen måste vaccineras pga små barn hos far sin. Blir nog bra!



Kram kram och ha en bra helg!

Suss



PS: Du ser ju lika glad ut på bilden som när du träffar mig juh! :-))

2009-11-14 @ 18:48:20
URL: http://smulansus.blogspot.com/
Postat av: Anna

Vilken härlig bild på dig och Mia! Du ser själa glad ut och det var länge sedan jag såg dig GLAD.



Kram och ha en bra helg!

2009-11-14 @ 21:00:40
URL: http://www.junaochjag.bloggagratis.se
Postat av: Glimz

Underbar bild på dig o Mia! Å jag håller med dig out with the bad in with the good :)

Stoooor kram till dig - Nina

2009-11-15 @ 09:54:59
URL: http://www.ninz.se
Postat av: mia

underbar bild på dig och mia, kul att du fick träffa henne

tror jag också skull försöka komma iväg på ett föredrag av henne

STOR KRAM TILL DIG

2009-11-15 @ 11:00:35
URL: http://www.briard.mia-co.com
Postat av: Ullis

Sune, klart jag blir glad när jag träffar dig, du är min allra "äldsta" godaste vän som jag mkt håller av kram

2009-11-24 @ 10:07:52
Postat av: Ullis

Anna, då har du nog missat mitt glada jag för vi tyvärr inte umgåtts så tätt sista tiden, det måste vi ändra på! Min flagga är ofta i topp ler



Kram kram

2009-11-24 @ 10:18:35
Postat av: Ullis

Nina, så sant så sant!!



Krameli kram

2009-11-24 @ 10:19:39
Postat av: Ullis

Mia, tror du skarpt skulle gilla Mia T, helt klart!



Tänkte dra ihop ett gäng m tjejer till nästa föredrag, kanske äta en bit mat och lyssna på hennes kloka och stärkande ord.



Puss & Kram

2009-11-24 @ 10:21:38
Postat av: Annika

ASG Du o din haka hahahahahahaha

2009-12-07 @ 19:23:14
URL: http://annber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0