Torr träning

Rubriken kan man tolka som man vill *ler* men det jag menade var att vi igår tisdag tränade under tak *YES*. Carina har fixat ett jätte bra ställe så man slipper klafsa på geggiga appellplaner i ösregn *huga*. Snart är även snön här och då har vi ett bra ställe att vara på istället för att pulsa och halka runt. 

Stor ***KRAM*** Carina till dig som fixar och donar!

Vi var ett härligt gäng som tränade igår och det var jätte givande. Jag tränade Gunde och Grimm, Carina m Ace, Mikaela m Tindra och Mia m Love. Ingen av oss hade tränat på några veckor så det var efter längtat. Träningen avslutades med smoothie och lyxlängd m mormor hosta på MUMS *asg*.

Både Gunde och Grimm var i sitt esse, mega kul. Gunde hade verkligen laddat batterierna och behövde bli av med energin som annars gör att han blir en "pain" hemma. Jag repterade vissa moment flera gånger för precision utan att motivationen tröt, han ställde upp och gjorde dem bara bättre och bättre, så himla kul!!

Tack tjejer för all hjälp, trivs i Ert sällskap och det märks på träningen som blir av bra kvalité!

Så till älskade dottern, i fredags eftermiddag hämtade jag henne tidigare från dagis och vi åkte vidare till simhallen. Vilken underbar tid vi fick tillsammans, åkte vattenrutschkanan i tunneln fler ggr på initiativ av Jennifer, simmade i de olika poolerna och avslutade med att basta. Köpte med oss färdigmat hem som vi avnjöt framför tv'n, kan säga att Jennifer somnade väldigt nöjd den kvällen. Stefan och jag har pratat om att göra detta till en vana att åka till simhallen några gånger i månaden med tanke på att både Jennifer och Stefan har simhud *asg* mellan tårna så kommer detta att passa dem som handen i handsken.

Ett tips från mig till dig är "betrakta omgivningen utan att värdera" det är jätte skönt för sinnesfriden att emellanåt göra så.

Tjingeling,

Ullis

Kommentarer
Postat av: mia

tack för kvällen många glada skratt, det behövde jag ;-)) fikat var som vanligt fantastiskt



såg datumen och ser att jag inte slipper undan, tror ingen var under min resa. så det blir att försöka träna för tävling nu hhuuuaa

stor kramm mia

2009-11-19 @ 08:07:46
URL: http://www.briard.mia-co.com
Postat av: Lena

Tjoho!

Vill bara meddela att jag håller på att betrakta omgivningen för fullt i dagsläget! =) Du är inte bortglömd och inte din undran heller, jag vill bara fatta rätt beslut, som jag vet att du förstår.

Hörs snart!

Kramis från mig och brudarna

2009-11-20 @ 15:44:10
URL: http://lenashundar.blogg.se/
Postat av: Anita och Aquila

Hej, jodå ditt mail har anlänt! Va härligt att träna inomhus....Jag har klafsat runt ute på planen i leran idag....hu! Kan man få hänga på någon gång?

Anita W

2009-11-20 @ 16:03:07
URL: http://www.aquila.dinstudio.se
Postat av: Ullis

Mia, underbar kväll och tack själv för skratten, de värmde!



Nu satsar vi på träning mot målen, ska bli kul på vägen dit........



Kram kram

2009-11-24 @ 10:24:27
Postat av: Ullis

Lena, hoppas du mår bra av att betrakta, var rädd om dig!



Hörs på luren, tills dess, take care.



Kram till dig och puss på brudarna

2009-11-24 @ 10:25:55
Postat av: Ullis

Halloj Anita, toppen att mejlet kom fram. Klafsa runt på leriga planer är ingen höjdare.



Om det blir nått manfall i träningsgruppen och om vi hunnit träna tillsammansinnan så är du varmt välkommen. Grupp dynamiken för oss är viktig och att man trivs ihop.



Tjingeling,

Ullis

2009-11-24 @ 10:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0