Tjohoo vad dagarna går

Här händer det MASSOR som vanligt :-)

Jag och Pia m Bond var på en föreläsning av Mia Törnblom på Skandia Biografen för ca 2 veckor sen, VILKEN HÖJDARE. Tack snälla rara gulliga Pia som både bjöd på god middag och föreläsningen. Vi tog även idol kort på oss tillsammans med Mia *asg* ska ladda in bilderna från min kamera som ni vet sen tidigare så är jag inte den snabbast på det.

Tvyärr var jag tvungen att ställa in elitspåret i Tyresö för Gunde fick en öroninflammation, han var pigg som sjutton men vågade inte riskera skotten på platsen, hans hälsa går först!

Har nu börjat med elitlydnadsmomenten som legat i vila sen i vintras och ser att många av dem sitter *HURRA*, ja inte perfekt men med lite slipning så kan vi nog starta under vintern som på gott och ont är lång.

Jag har fått ett till nytt uppdrag och denna gång inne i stan, blir till att pendla men det går både fort och enkelt och dessutom har jag fått bra betalt. Tiden fanns sen en av mina kunder sålt sitt företag, känns skönt att det ena ersätts av det andra till det bättre. Tusen tack till dig Johan som gav mig så bra referenser *kram*.


Här kommer ett nostalgi kort på Tuss och en liten Gunde *LOVE*



Det kommer mer snart här i bloggen, håll utskick *blink'

Tjingeling,

Ullis


Kommentarer
Postat av: Anna Gewalt

Men guuuud vilka sötnosar!

Och så liten Gunde var brevid Tuss, gamla kloka Tuss.



Ring nr du har tid!

Kram Anna

2009-10-27 @ 11:34:18
URL: http://www.demefinezz.se
Postat av: Jeanette

Vacker bild! Gunde är så söt med lilla tungan som sticker fram:-) kram

2009-10-28 @ 18:43:32
URL: http://www.starsweepers.se
Postat av: Ullis

Anna, visst är det söta och saknar tuss klokhet, hon var en bra förebild för Gunde.



Klart jag ringer!!



KRAM KRAM

2009-10-29 @ 10:36:35
Postat av: Glimz

Halledulingen vilka PussTussar :D Du är allt flitig som en myra!!

Kramar om goe dig o flock -Nina

2009-10-29 @ 17:36:13
URL: http://www.ninz.se
Postat av: Ullis

Tjena Jeanette, kul att du kikar in & skriver några rader.



Jag har börjat träna med Sandra från kursen och det fungerar jätte bra och är mkt trevligt och givande.



Hör av dig när du är i El Stockholmo så kanske vi kan träffas flera stycken, typ du, jag, Sandra och Mia, vore kul.



Kram kram

2009-10-30 @ 11:35:30
Postat av: Ullis

Nina, tack & tack, det stämmer med flitigheten eller snarare att vara effektiv men ibland blir det även lite för mkt av det goda asg



Kramar tebaka

2009-10-30 @ 11:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0