Träningstävling i dagarna 3

Denna helg fredag till söndag har jag träningstävlat med både Gunde och Grimm för Lotta Linusson och Anne Dahlin, det har varit jätte givande och trevligt. Tack till dig Mia som tipsade mig om detta och för alla bilder du tog.

Här är lite bilder på Gunde och mig från fredagskvällen i ridhuset:



Fritt följ



Inkallande



Framåtsändande



Metallapportering

Tyvärr blev det inga kort på Grimm men han gick riktigt riktigt bra, däremot avstod jag kryp och hopp. Hoppet gör han mycket bra men krypet är fortfarande under inlärning. Trodde inte han skulle hålla ihop så fint han gjorde, han tyckte det var kanon kul och svansen den gick. Tack för sällskapet Mikaela och många goda skratt, kul att du kunde följa med, nästa gång ska vi kanske äta sena middagen på ett mysigare ställe än en parkering *asg*

Fotograf Mia Linder

Som vanligt är jag jätte glad och tacksam för all hjälp jag får så detta var möjligt, Stefan jobbade denna helg så Jennifer var hos sin Mormor och Ingemar, lördagen tillbringade de på Tom Tits till Jennifers stora förtjusning ***KRAM***

På återhörande, tills dess var rädd om dig och var ödmjuk mot andra.

Ullis

Kommentarer
Postat av: Glimz

Wow vad härligt det där lät & framför allt skoj! :D

Ha det bäst! Kramar om -Nina

2009-10-05 @ 23:20:07
URL: http://www.ninz.se
Postat av: Katarina

Åhh vad kul det låter......

Skulle vilja ha varit med, som fotograf så klart:=)



Kram kram K

2009-10-06 @ 09:50:39
URL: http://www.garpsaventyr.se
Postat av: Ullis

Nina, du satte huvudet på spiken ler det var jätte skoj.



Kramar tebaka!

2009-10-06 @ 11:31:59
Postat av: Ullis

Katarina, att ha dig med som fotograf är ju toppen många fina bilder blir kanon MEN de andra help, kan du väl retuschera eller radera asg



Kram på dig!

2009-10-06 @ 11:33:59
Postat av: Mikaela

Tack snälla rara Ullis för att jag fick följa med. Det var riktigt trevligt!

Haha, ja men det var väl trevligt med lite orminge-häng en sen fredagskväll ;)

Många kramar

2009-10-06 @ 16:18:56
URL: http://hem.bredband.net/mikaskol
Postat av: Jeanette

Hej Ullis,

jätteroligt och träffa dig samt dina härliga rottisar i helgen! Hundvärlden skulle inte må dåligt av fler som du;-)kram

2009-10-07 @ 11:51:32
URL: http://www.starsweepers.se
Postat av: Ullis

Åhh va kul att du hittat hit Jeanette, är jätte glad att du var med på kursen = himla trevlig bekantskap.



Hör gärna av dig när du är i Stockholmstrakten.



Tack för dina värmande ord, de gör mig mkt glad!!



Kram kram

2009-10-07 @ 12:19:06
Postat av: Ullis

Apropå häng, nu får du vara snäll så jag inte tjallar till din pappa asg



Syns snart igen. KRAM

2009-10-07 @ 14:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0