Bildsvep

Bilder från Ranchlägret som var väldigt trevligt med goa människor.


Jag i instruerar tagen :-D


Gentlemannen Max tar hand om mig under goda skratt


Lägret var sponsrat av Purina Proplan
http://www.purina-proplan.se/


Här kan man inte klaga på Grimms kontakt men däremot min koncentration ;-)



Grimm i tunneln smidig, trots sin storlek


I denna övning krävs tilllit och Grimm åker tryggt


Titta vad tanten kan göra på gamla dar, Grimm ser något förundrad ut men ack så kul vi hade :-D


Här kommer bilder från Demefinezz lägret med Jan Gyllensten:


Gunde & jag entrar planen


Kontakt bibehållen


Och sen kom belöning, skojj skojj


ett fint släppande i samspel


Under pausen i den seriösa träningen var jag tvungen att spexa till det :-D


Sen återgick vi till ordningen ;-)


Gunde ligger med förväntan på inkallandet *love*

När jag fyllde jämt i år så gick en dröm i uppfyllelse :-D tack underbara vänner för att ni firade denna helg med mig:


Så underbart och tänk att lukten från hans mun var helt neutral


Tycker denna bild säger mer än 1000 ord :-D


Min älskade make med ledar vargen


Otrolig utsikt från vårt hotellrum


Blev riktigt rörd och glad över Annas och Carinas tal till mig, det värmde i hjärtat!

Detta var allt för denna gång och avslutar med ett ordspråk:

"Ansvaret är inte mindre för att man ingenting sagt"

Tjingeling,

Ullis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0