Blivit med Facebook

Nu har även jag fallit för trycket och skaffat mig FB så det har därför inte blivit mkt skrivet här på ett tag. Vi har inte gått i ide utan tvärtom full fart som möjligt.

Tiden är dock en bristvara, hinner inte riktigt med det jag vill dvs att träna mer hund och även mig själv skulle inte vara fel.

Alla mår vi bra *härligt*

Kursen som Mikaela och jag håller går jätte bra, duktiga och ambitiösa deltagare. Kul att följa deras framsteg och hjälpa till på vägen.

Detta var en liten kort rapport från mig.

TREVLIG HELG,

Ullis

Kommentarer
Postat av: Glimz

Gratulerar till att du blivit med 9'a asg Vill oxå passa på att önska dig o det dina en riktigt Happy Valentine's Day

Kraaam

2010-02-14 @ 08:39:55
URL: http://www.ninz.se
Postat av: Ullis

Tack det samma. KRAM

2010-02-16 @ 10:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0