Gott och blandat

I går tävlade Gunde och jag elitlydnad i Märsta i trevligt sällskap av Mia och Jeanette. Planerna var bedrövliga och leriga, blev lerig ända upp på låren.

Det gick inge bra poängmässigt med vi hade jätte skojj Gunde och jag och fick positiva kommemtarer & dunkar i ryggen när vi klev av planen, vilka härliga människor. Även i klubbstugan vid prisutdelningen var Gunde med och passade på att tigga & kela så gott det gick.

Idag fick grabbarna varsitt spår i en glänta jag spanat ut, variationen blev denna gång att Grimm fick spår åt vänster & Gunde till höger:




Och sen när man vänder sig om så ser det ut så här:



Så här söt var Jennifer när hon gick på kalas idag, topffsarna fick tyvärr inte sitta kvar så länge


Förra helgen var det också i kalas med tema maskerad, Jennifer ville inte vara prinsessa eller så utan en "sjövettare" som hon säger


Bilderna är tagna med mobilen och kvalitén blev inte den bästa.

Har mött och umgåtts med så många härliga människor sista tiden sånt värmer i hjärtat och gör att de ohärliga människor suddas ut!

Tjingeling,

Ullis

 

Kommentarer
Postat av: Pia

Hon måste ju vara världens sötaste sjövettare :-)

Du är tapper du som letar upp snöfria fläckar att spåra på!!

2010-03-28 @ 19:05:48
Postat av: Anita och Aquila

Haha, så lik mamma va!

2010-03-28 @ 20:38:34
URL: http://www.aquila.dinstudio.se
Postat av: Ullis

Visst är hon världens sötaste, himla go och speciell har vi märkt = underbar liten envis varelse.



Jag har spanat som sjutton och så fann jag denna sluttning i söderläge, blir inga långa spår men dock spår, hurra!



Pussa på Bond ;-)

2010-03-28 @ 21:53:08
Postat av: Ullis

Anita, hur visste du att jag brukar leka Sjövettare här hemma? hahahaha

2010-03-28 @ 21:54:10
Postat av: Anonym

hahaha....lilla underbara Jennifer, så söt!

2010-03-29 @ 20:40:23
Postat av: Amanda

jag träffade ju er på konsum och det var den coolaste sjörövare jag nånsin mött!



de där "träningstävlingarna" i lydnad som VBK har, när är dem? jag kollade på hemsidan men hittade inget info.



tack för en bra grundkurs! synd att du inte har fortsättningskurser. jag och totte skulle gärna fortsätta gå för dig!

ha det bra//amanda och totte

2010-03-30 @ 10:18:32
URL: http://bilancioni.blogg.se/hundliv
Postat av: Ullis

Halloj Amanda, kul att du kikar in här.



Jag suger i mig berömmet, hade jag vara mer tid så hade jag gärna haft en fortsättningskurs för Er, ni alla var så duktiga och engagerade!



Info och träningstävlingarna hittar du under sektorer / tävlingssektorn, de anordnas första helgfri måndagen per månad. Så om jag får sia så bör det bli måndagne den 12 april.



Kram till dig och puss på Totte.

2010-03-30 @ 12:32:38
Postat av: Mikaela

Vad duktig du är Ullis.

Haha Jennifer är ju bara för underbar, en sjövettare. :D

Vi ses på fredag.

Kram kram

2010-03-30 @ 16:30:17
URL: http://rottistindra.se
Postat av: Ullis

Halloj Mikis, tack gulle du! Ja kursen hade inte gått så bra om jag inte haft din hjälp **KRAM**



Snart kan vi börja spåra ihop när markerna kommer fram, risk är bara att vi för införskaffa vadar stövlar och köra vattenspår hahaha

2010-04-01 @ 09:56:23
Postat av: Glimz

Vilken härlig sjövettare, en sån skall bli när jag blir STOR asg Härligt att få bra energi, det sitter aldrig fel!

Kram på dig :)

2010-04-01 @ 15:23:49
URL: http://ninz.bloggagratis.se
Postat av: Glimz

Men vänta här lite, du har ju tävlat också, bra där! Härligt att du är glad. Det glädjer mig att läsa att du är nöjd även om du inte vann. Vad varm om hjärtat jag blev!

Kram

2010-04-01 @ 15:27:17
URL: http://ninz.bloggagratis.se
Postat av: Ullis

Tja ba tjena hallå Nina :-D



Gulle du, dina rader är alltid stärkande, tack vännen.



KRAM KRAM

2010-04-03 @ 23:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0